پنجره دو جداره دایا وین | پنجره دو جداره - قیمت پنجره دو جداره - پنجره دو جداره آلومینیومی - پنجره دو جداره ترمال بریک

تولید درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی، آلومینیومی، ترمال بریک، ویستا بست، وین تک، شیشه های دو جداره، پنجره های دو جداره جدید

پنجره دو جداره دایا وین | پنجره دو جداره - قیمت پنجره دو جداره - پنجره دو جداره آلومینیومی - پنجره دو جداره ترمال بریک

تولید درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی، آلومینیومی، ترمال بریک، ویستا بست، وین تک، شیشه های دو جداره، پنجره های دو جداره جدید

شیشه دو جداره

شیشه دو جداره چیست

شیشه دو جداره که در پنجره دو جداره کار می شود، از دو لایه شیشه که مابین آن ها اسپیسر قرار گرفته و داخل اسپیسر از رطوبت گیر پر شده تشکیل شده است. این امر باعث می شود شیشه از داخل تعریق نکند و مانع بخار گرفتگی شود. ضخامت شیشه ها و همچنین اسپیسر مابین آنها می تواند متفاوت باشد که در پروفیل های مختلف ضخامت کلی شیشه دو جداره متفاوت است. به طور مثال ضخامت کلی شیشه می تواند ۲۰ – ۱۸ میلی متر و یا کمی کمتر یا بیشتر باشد. شیشه های مورد استفاده در دو جداره عموما ۴ و یا ۶ میل میباشد و اسپیسر نیز متناسب با نوع پروفیل ۸ – ۱۰ و یا ۱۲ میلی متر می باشد.

مابین شیشه های دو جداره گاز آرگون پر شده که آن را به یک عایق ایده آل حرارتی و صوتی تبدیل می کند. این امر  باعث عدم انتقال انرژی و صدا و حرارت به داخل واحد می شود و می تواند تا ۴۵ دسی بل کاهش صدا داشته باشد. در نهایت شیشه ها و اسپیسر با چسب پلی سولفاید متصل و عایق می شود که مانع خروج گاز آرگون از بین شیشه ها می شود.

انواع شیشه دو جداره

در ساخت شیشه دو جداره از انواع مختلف شیشه میتوان استفاده کرد. به طور مثال می توان از شیشه های ساده ، مشجر، رنگی، رنگی رفلکس، سند بلاست، سکوریت و … با ضخامت های مختلف استفاده نمود. شیشه های ساده و مشجر همانطور که از نامشان پیداست از پر استفاده ترین نوع شیشه های دو جداره می باشند. شیشه های رنگی متناسب با سلیقه و نیاز مشتری در رنگهای طلایی ، برنز ، سبز و‌‌‌‌… وجود دارند که یک لایه از شیشه دو جداره را تشکیل می دهند‌.

شیشه های رفلکس باعث انعکاس نور و حرارت خورشید می شود و باعث میشود تا حدودی از ورود نور به داخل واحد جلوگیری نماید. همچنین یکی دیگر از ویژگیهای این نوع شیشه ها این است که باعث میشوند تا در روز محیط داخل منزل دیده نشود و در شب نیز محیط بیرون دیده نشود. شیشه های سکوریت نیز خود انواع مختلفی دارند که در مقابل ضربه، فشار، باد، زلزله و … بسیار مقاوم می باشند و مانند شیشه های معمولی قابل شکسته شدن و خرد شدن نیستند.

آشنایی با ویژگیهای پنجره آلومینیومی ترمال بریک

مزایای پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک با نسل جدید آلومینیوم تولید می شوند. جزو آخرین نسل های صنعت پنجره دو جداره می باشند. از این رو توجه شده که با تحقیقات در زمینه تولیدات قبلی این رشته با پروفیل آلومینیوم معمولی، معایب در روند تولید درب و پنجره ها را برطرف نموده و مزایای مورد نظر جهت استفاده را برای مشتریان دارا باشند. از مهمترین مزایای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک این است که پروفیل های مصرفی در آن همچون یو پی وی سی دارای محفظه های متعدد با ضخامت های مورد نیاز جهت عایق بندی می باشند که این امر باعث مقاومت بالا و درزبندی قوی در آن شده است.

سیستم تولید پنجره های آلومینیوم ترمال بریک همچون پنجره های یو پی وی سی براساس جوش های قوی در تقاطع پروفیل های فریم و بازشو است. همچنین نصب یراق آلات کامل در بازشوهای آن درزبندی قوی و مستحکم را برایش به ارمغان آورده است. شیشه های دو جداره نیز در سیستم ترمال بریک برخلاف آلومینیوم های قدیمی در داخل محفظه میانی پروفیل ها قرار می گیرد که این امر باعث می شود عایق بندی کامل شیشه ها را در پی داشته باشد.

پنجره چوبی دو جداره

پنجره چوبی دو جداره چیست ؟

از گذشته های دور تا به امروز از چوب جهت ساخت درب و پنجره استفاده می شود. اما به دلیل مقاومت کم آن در برابر تغییرات آب و هوا و عایق انرژی و صدا بودن از آن کمتر استفاده می شود. پنجره چوبی دو جداره تلفیقی از تکنولوژی پنجره دو جداره و هنر پنجره چوبی است. افراد بسیاری هنوز هم دوست دارند منزل شان پنجره های چوبی داشته باشد. با ظهور پنجره های دو جداره UPVC و یا آلومینیوم استفاده از چوب بطور چشمگیری کاهش پیدا کرد. در چند سال اخیر باز هم شاهد استفاده از چوب جهت ساخت درب و پنجره بودیم. اما این بار شاهد استفاده از شیشه دو جداره و بحث اتلاف انرژی در ساخت پنجره دو جداره چوبی بودیم. پنجره هایی از جنس چوب اما عایق در برابر اتلاف انرژی با نام دو جداره جزو پنجره های لوکس و با قیمت های بالا می باشد .

یراق پنجره یو پی وی سی

انواع یراق پنجره یو پی وی سی

یراق پنجره یو پی وی سی استفاده شده در درب و پنجره ها با توجه به نیاز های مشتری به پنج نوع مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. در اینجا اطلاعاتی از نحوه عملکرد این یراق آلات آورده شده تا شما با توجه به سلیقه و نیاز خود هنگام سفارش پنجره دو جداره یو پی وی سی از آن استفاده بنمایید.

۱-  تک حالته (Turn)

دراین نوع از یراق بازشوی پنجره حول محور نود درجه باز و بسته می شود. در این نوع هنگامی که شما پنجره را می بندید اسپانیولت های بکار رفته در بازشو از سه نقطه در هم قفل شده و با فشاری که بر روی لاستیک های درزبندی وارد میکنند باعث درزبندی قوی میشوند.

۲- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره (Tilt)

برای اندازه های کوچکی از پنجره که معمولا در سرویس بهداشتی و حمام است از این نوع یراق مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یراق فقط از زاویه بالا به میزان ۳۰ درجه باز می شود و کور شدن نقطه دید از روبرو از مزایای این سیستم است.

 

بررسی پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست

پنجره آلومینیومی ترمال بریک امروزه تبدیل به نام آشنایی در صنعت درب و پنجره سازی شده است. حتی دیگر این اسم را هم مخفف می کنند و به آن پنجره ترمال بریک می گویند. در واقع همان پنجره دو جداره آلومینیومی است که با تکنولوژی جدید به صورت عایق بسیار خوبی در آمده است. نوعی پلاستیک از جنس پلی آمید در بین دو جداره آلومینیوم قرار می گیرد و درب و پنجره را عایق می کند. همین قطعه پلاستیک کوچک که دو جداره آلومینیوم را به هم متصل کرده است این نوع درب و پنجره را تبدیل به عایق بسیار خوبی می کند.

مزایای پنجره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک امروزه بسیار مورد توجه و استفاده در صنعت ساختمان سازی قرار گرفته اند. این نوع درب و پنجره دارای پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا است. به طوری که با وجود جنس محکم آلومینیومی آن کاملا عایق سرما و گرماست. این نوع پنجره ها به طول کلی دارای مزایای فراوانی است از جمله:

  1. استحکام، ظرافت و زیبایی.
  2. رنگ پذیری با طول عمر و تنوع بسیار بالا شامل رنگ های آنادایز ، پودری الکترواستاتیک و طرح چوب.
  3. استفاده از واشرهای epdm با طول عمر بسیار بالا جهت جلوگیری از عبور آب و گرد و غبار…
  4. استفاده از انواع یراق آلات پنجره دو جداره شامل :لولایی ، دو حالته ، فولکس واگنی ، لیفت اند اسلاید ، کلنگی و …
  5. دارای ثبات رنگ و قابلیت نظافت مناسب و عدم رنگ پریدگی.
  6. دارای لاستیک پلی آمید جهت جلوگیری از اتلاف انرژی.
  7. عدم محدودیت در طرح ابعاد و اشکال نامنظم و منحنی.
  8. عدم محدودیت در طرح ابعاد و اشکال نامنظم و منحنی.
  9. غیر قابل اشتعال بودن درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک.