پنجره دو جداره دایا وین | پنجره دو جداره - قیمت پنجره دو جداره - پنجره دو جداره آلومینیومی - پنجره دو جداره ترمال بریک

تولید درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی، آلومینیومی، ترمال بریک، ویستا بست، وین تک، شیشه های دو جداره، پنجره های دو جداره جدید

پنجره دو جداره دایا وین | پنجره دو جداره - قیمت پنجره دو جداره - پنجره دو جداره آلومینیومی - پنجره دو جداره ترمال بریک

تولید درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی، آلومینیومی، ترمال بریک، ویستا بست، وین تک، شیشه های دو جداره، پنجره های دو جداره جدید

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت چیست

بر روی برخی از انواع شیشه های ساختمانی و پنجره دو جداره یک نوع فرایند حرارتی صورت می گیرد که به آن سکوریت کردن یا ایمن سازی گفته می شود و اصطلاحالا به شیشه، شیشه سکوریت می گویند. می توان گفت این فرایند بر روی شیشه های رنگی، چاپ شده  یا لعاب خورده نیز انجام می شود. این نوع شیشه حاصل شده از شیشه پنجره های رنگی، رفلکس، یا چاپ شده می باشد. در عملیات حرارتی برای نرم شدن شیشه را دما را تا بالای ۷۰۰ درجه سانتی گراد بالا می برند و سریعا به دو سمت شیشه هوای بسیار خنک می وزند که در این مرحله سطح بیرونی شیشه سریع تر از سطح داخلی خنک می شود که این عملکرد باعث مقاومت بیشتر شیشه می گردد.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نوعی شیشه ساختمانی است که طی یک عملیات حرارتی سکوریت می شود. این عملیات حرارتی می تواند روی شیشه های رنگی، شیشه های رفلکس، شیشه های چاپ شده یا لعاب خورده و حتی شیشه های استفاده شده در پنجره دو جداره نیز انجام شود. نحوه تولید شیشه سکوریت بدین گونه است که گرمای یکنواختی تا بالای ۷۰۰۰ درجه سانتی گراد به شیشه وارد می شود و شیشه را سریعا خنک می کنند. این امر باعث  می شود که استحکام شیشه بسیار بالا رود. در واقع این نوع شیشه محصولی است از شیشه پنجره، شیشه رنگی، شیشه رفلکس دار، چاپ شده و یا لاکی که در ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد و می توان در انواع پنجره دو جداره از جمله پنجره دو جداره یو پی وی سی از آن استفاده کرد.

پنجره دو جداره عایق صوتی

پنجره دو جداره عایق صوتی چیست

سر و صدا، آلودگی صوتی و آلودگی هوا یکی از مهترین مشکلات شهرنشینان امروزی است. ایجاد سر و صدای زیاد می تواند مشکلات زیادی هم برای افراد به همراه داشته باشد که از جمله  آن بروز مشکلات عصبی و روانی است که رفع این مشکلات بسیار سخت و پرهزینه می باشد و ممکن است که زمان بسیار زیادی برای درمان آن طول بکشد. با توجه به این مشکلات استفاده از درب و پنجره دو جداره به ویژه پنجره دو جداره یو پی وی سی که یکی از بهترین انواع آن است، می تواند این مشکلات را برطرف کنند چرا که این نوع پنجره دو جداره عایق صوتی است و از ورود سر و صدا به منزل شما جلوگیری می کند.

پنجره دو جداره یو پی وی سی چیست ؟

در پنجره دو جداره یو پی وی سی از ترکیبات نفت خام و یا گاز طبیعی استفاده می شود. این نوعپنجره دو جداره که از جنس یو پی وی سی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که شامل عدم  تغییر رنگ آن در برابر آب و هوا و نور آفتاب، عدم تغییر شکل، ضد آتش سوزی، نظافت سریع و آسان، جلوگیری از آلودگی صوتی، ایمنی بالا و … می باشد. همچنین در ساخت پنجره ای که از جنس یو پی وی سی می باشد از پروفیل های مناسب که دارای غلظت بالای مواد تشکیل دهنده هستند استفاده می شود تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد. امروزه در و پنجره یو پی وی سی های متفاوتی در بازار رایج است.

تلفن تماس: 09121889355

پنجره دو جداره طرح چوب


پنجره دو جداره طرح چوب چیست

معمولا می توان گفت در ساختمان ها اولین چیزی که نظر مشتری را به خود جلب می کند نمای ساختمانی است که از یک در ورودی و پنجره ها تشکیل شده است که امروزه برای زیبا تر جلوه دادن نمای ساختمانی از پنجره دو جداره طرح چوب استفاده می کنند. این نوع از پنجره ها هزینه زیادی نسبت به پنجره دو جداره سفید ندارند. در گذشته از چوب برای ساخت درب و پنجره به دلیل سبکی و زیبایی استفاده می کردند. همچنین چوب در برابر آب و هوا نسبت به آهن و آلومینیوم مقاومت کمتری دارد و خیلی زود کارایی خود را از دست می دهد اما امروزه به وسیله لمینت می توان پنجره ای از جنس یو پی وی سی با طرح چوب طراحی کرد و به مرحله ساخت رساند. پنجره های دو جداره هرگونه مشکلی که ممکن بود در پنجره های چوبی رخ دهد را پوشش می دهند.